torsdag 8. mars 2012

Jaggu kom det snø igjen!

Er det ikke digg?
Er veldig glad i snøen og syns det er så koselig ute med det hvite, men må innrømme at nå var jeg klar for vår. Litt naivt å tro det ble full vår før mars hadde kommet skikkelig i gang kanskje, men det var ikke jeg som latet som om vinteren var ferdig, det var værgudene!

Jaja, dagen er tilbrakt inne, med en mann som har bihulebetennelse og en kropp som verker mer enn til vanlig. Helt normalt når været er som nå, men det er neiggu ikke mye godt heller!
Godt en har barn som kan massere litt og massasjesetet som tar det resterende. 

Selv Pønipusen kom og var inne i dag, til de to andre dyras store glede. 
Gullet "eier" Pøni og Gilbert har jo funnet en venn mener han. 
Ikke at hun er så himla enig men...


Innimellom leker de faktisk fint og det er sånne dager vi liker best.

Har vist bilder av de to andre tidligere tror jeg, så må vise et av hvordan Pøni egentlig ser ut også. 


Er hun ikke vakker?
Fine prinsessa vår dette, men med bein i nesa og temperament som en sinna flodhest. 
Kan jo ikke bli annet enn glad i henne. 

Gikk igjennom skoletingene til eldstejenta i dag og fant et skriv fra skolekjøkkenet som så veldig velkjent ut. Fant frem min egen perm fra jeg gikk på samme skolen og det er ikke store forandringen som har skjedd på 22 år!


Ser du likheten? hehehe


Nei, nå er det sengetid! 
Ha en fin natt, snart er det helg. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar