onsdag 14. mars 2012

Jeg er en kreativ sjel!

Boksene mine ble valgt til ukens kreative sjel av Lisbet og det er jo bare dritkult!
Kjempestolt er jeg.
Utrolig moro og koselig å få skryt. 
Frister jo så absolutt til å scrappe mer og til å vise frem det man lager. 
Så inne på scrapping.no finner du bilde og skryt av boksene mine.
Veldig veldig stolt av meg selv og takknemlig for at noen likte det jeg laget så godt. :)

Har ligget syk noen dager, med ei nese som har fungert mer effektiv enn et hjembrentapparat. 
Det har rent konstant, og kroppen har sagt ifra at nok er nok og nå må man hvile. 
I går tok jeg endelig mot til meg og satte igang med scrapping av konfirmasjonsinvitasjoner. 
Må si jeg syns de ble fine, men kan ikke vise de frem enda, for da blir det ingen overraskelse for de som får dem i posten og det er jo litt av moroa.
Men kan vise en bitteliten smakebit?

Ka du trur?

I kveld har jeg vært på koret igjen. ENDELIG fikk jeg synge litt igjen, og til tross for en stemme som høres mer ut som en fyllesjuk russ 18. mai enn som en sopran, så syns jeg faktisk jeg fikset sangen jeg brått sang solo på ganske greit. 
Digger Oslo gospel choir og sangen get together er så absolutt en av mine favoritter.
Snille Truls, dirigenten vår, hadde fikset noter til oss, så den sang vi i dag.
Med meg som brått solist.
Hvor ble det av dere andre egentlig a?
Dere forsvant jo sånn uti første verset.... hihi

Nå skal jeg prøve å lande litt kjenner jeg.
Ta igjen litt pust og kanskje få i meg noe varmt å drikke for å stelle med halsen. 
Wooop wooop, det er en fiiin dag i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar