torsdag 1. mars 2012

Rydde rydde rydde...

Mye hobby i dag, men lite kreativt er gjort. 
Jeg har ryddet i skapene mine, med ulike hobbysaker i. 
Det tar tid gitt...

Kroppen verker og jeg er skikkelig sliten. Men utrolig fornøyd med meg selv!
Lurer på om jeg skal legge ut en auksjon med alt det jeg ikke bruker lenger. 
Ingen vits i å la alt ligge iallfall. 
Mye bedre det blir brukt av andre enn at det skal bli i ei kasse. 

Innså at det bare er halvannen måned til konfirmasjon her!
Heldigvis kom diesene jeg har bestilt i posten i dag, og jeg har funnet frem arkene og alt det andre jeg skal bruke til invitasjonene. 
Bare en siste liten detalj, så er de helt i boks!
Tenk, den lille søte babyen min er blitt 15 år og snart voksen. 

 Bildet er fra barselgruppa vi gikk i.
Tenk at alle fem er konfirmanter i år. Lurer på hvordan de ser ut nå jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar