lørdag 28. april 2012

Noen mennesker er så utrolig herlige!

Noen ganger blir jeg satt ut over hvor snille, gode mennesker det fortsatt finnes her i verden.
I dag var det en slik dag og jeg ble så overrasket og glad. 
Kommer til å leve på dette lenge!

For noen dager siden fikk jeg tilbake bunaden min, den er blitt sydd ut, så nå passer den igjen. 
Fikk kjøpt meg flere støler til beltet mitt også og gikk over resten av sølvet mitt. 
Da oppdaget jeg at jeg manglet noen "dingler". 
Siden vi nettopp har handlet masse bunadssølv til konfirmanten vår på nett, valgte jeg å sende den samme nettbutikken en prisforespørsel på det jeg ikke fant løs i huset, altså TO slike dingler. 
Fikk en mail tilbake med spørsmål om jeg manglet maljene også eller bare dinglene og svarte på den.
Spurte også etter prisen og så har det gått et par dager. 

I posten i dag kom det en konvolutt med noe mykt i det ene hjørnet og da jeg åpnet den så fant jeg pakket inn i plastikk disse to: 

Akkurat slike jeg manglet til sølja mi!

Er de ikke lekre?
Tenkte som så at nå har de glemt å sende med faktura og heiv meg over telefonen. 
Neida, sa mannen i andre enden, du har handlet så mye her at de skal du få av meg. 

Ble utrolig satt ut og veldig, veldig glad.
Tenk at det finnes så snille mennesker i verden enda.

Så TUSEN TUSEN TAKK til SANDO!
En fantastisk nettbutikk for bunadssølv, med lave priser, god service og utrolig hyggelige ansatte. 
Jeg vet iallfall hvor jeg kommer til å handle sølv neste gang!

Forresten...

Er ikke sølja mi fin eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar