tirsdag 8. mai 2012

Bare 6 dager igjen...

Den store dagen nærmer seg og jeg har brukt deler av kvelden på tale. 
Akk og ve, den forferdelige talen!
Jeg har begynt på utrolig mange og endte til slutt opp med en jeg kaller tale nr 5. 
Hahaha, det sier vel sitt om snakkesaligheta. 
Den ble på tre sider, så jeg har sendt den til et par "sensorer" for å rydde opp og luke ut unødvendige linker. Gleder meg til den kommer tilbake på bare èn side...
La meg iallfall håpe!

Avslutter dagen med et mai bilde som er 15 år gammelt. 
Husker godt hvilken farge den kjolen fikk senere på dagen, da babyen min gulpa og pappaen tørket den lånte, hvite kjolen med rød serviett...
Takk og lov at fargen forsvant!
Søndag er babyen min konfirmant og jeg prøver å skjønne hvor årene blir av. 

Nå skal jeg finne senga og se om årene muligens ligger gjemt under puta.
God natt. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar