fredag 4. mai 2012

Lykken er en utedo...

Neida, det er bare en sang jeg har på hjernen i dag, som jeg igrunn ikke kan teksten på...
Man kan jo ikke annet enn å bli i litt godt humør av denne?
 

Lykken er ditt og datt. *fnis*

Det er fredag og da kan jo ikke ting bli særlig mye bedre?
Sola skinner og det er vår!

Her i huset går det mye i baking om dagen. 
Konfirmant neste søndag og skal bake til en konfirmasjon denne helgen også. 
I tillegg er det jo dette Albert Åberg-syndromet da, som gjør at jeg "skal bare" støtt og stadig. 
Jeg skal bare lage gulkak, fordi mannen er så glad i det, enda tanta til konfirmanten vår baker det hun også. Men da har vi en her hjemme som han kan kose seg med også, smart ikke sant?
Iallfall fryktelig lurt akkurat der og da, slik at jeg fikk plass til resten av mandlene i en mindre boks, som er lettere å få plass til i skapet. 
Alltids en god grunn selvfølgelig...
Iskake er i boks og bunnen til firkløverkake ligger det to av i frysa, en til oss og en til en konfirmasjon om et par uker. 
Gulrotmuffinsene ble ferdige i går og oreohjerter og troikastenger ligger også klart. 
Bortkastet å lage for mange, så her for folk spise mens det er. 
Alle barna har antrekkene klare, til både konfirmasjonen og 17. mai, det har jeg også forresten!
Jeg skal jo ha på bunaden min igjen jeg! *lykketårer*

Akkurat nå går alt på skinner, så jeg får nyte det så lenge det varer. 
Optimisten lenge leve! 

Ha en god helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar