onsdag 23. april 2014

Jeg svikta litt føler jeg...

Skulle jo bli så flink til å skrive her inne igjen.
Men så kom det først ett kull med kattunger og deretter et til og vips forsvant både nattesøvn og overskudd til kreativitet.
Så nå skammer jeg meg litt egentlig og det er ukult.

Har på dataen for første gang på nesten to uker tror jeg.
Har så vidt hatt den oppe for å sjekke noe småtteri, men ikke sittet og surfet siden før påske.
Creepy hvor mye jeg bruker telefonen fremfor dataen.
Er så mye enklere på mange måter, men samtidig mister jeg endel av det jeg gjerne gjør på en data. 

Så her er en liten bildesamling av tingtang jeg gjerne vil dele med dere.
Som plaster på såret, til meg selv aller mest, men du får ta det som trøst du som tar deg tid til å lese også.

Mitt bidrag til oppgave 4 i scrappecup'en inne hos papirdokkene.
Gikk heldigvis videre, selv om kortet seg helt elendig ut på bildet.
Beklager dårlig kvalitet, det ser bedre ut i virkeligheten!

Laget dette samtidig med det over her, var på scrappetreff hos Merethe, og det er alltid så koselig der.
Jeg var nok ikke mest kreativ den dagen, men fikk laget to kort iallfall!

Har vært på scrappetreff i Horten også jeg. Gosj, nå følte jeg meg aktiv!
Dette er en dekorert sjokoladepose som jeg såvidt rakk å dekorere ferdig før jeg måtte iiile til kirken for litt jam lørdagskvelden. En i koret fylte 50 år og han holdt en liten konsert i kirken koret tilhører.
Jammen kjenner han mange flinke musikere, i tillegg til at han er mer enn habil på saksofon selv!
Så vel fortjent med en liten sjokoladeoppmerksomhet. :)


Fire kvikklunjskort fikk jeg laget på treffet i Horten. Skar en liten feil på ALLE FIRE kortene, så jeg måtte lage en ekstra pyntekant på samtlige.
Ellers hadde det blitt mye bortkasta papir!
Utfordringen på treffet var å dekorere en pose, temaet var blomster og en uventet detalj.
Hvor uventet den engelen oppe i hjørnet er vet jeg ikke, men til meg å være så er den det.
Glemte den nesten, så det ble virkelig hurtigscrap!

Søsteren min er så ille kreativ og delte bilde av et lerret hun hadde laget lampe av.
Dermed måtte jeg jo herme litt, så jeg laget disse to av et par lilla lyslenker jeg hadde liggende etter jula.
Det nederste fortjener ei annen lyslenke syns jeg, men den med sommerfuglene ble ganske stilig.
Det er vel lov å si sånt selv om man har laget det?
Disse tre vakringene, ok fire da, er grunnen til at jeg er så fraværende.
Mammapus har hatt litt startproblemer og ville helst være mamma til de store babyene istedenfor sine egne.
Derfor har vi jobbet intenst med å få henne til å innse hvilke hun skal mate og stelle.
Krever ikke at hun skal elske dem høyt og inderlig, men at hun viser litt morskjærlighet er jo ikke å forakte.
Nå vokser de heldigvis godt alle tre og i skrivende stund hører jeg smatting fra plassen deres.
Pusemor ligger på rom sammen med meg og ungene sine, og min elskede mann har ofret seg og ligger på stua frem til det blir levelig temperatur her inne.
Jeg har IKKE 33 grader her inne i rommet, slik det skal være inne i plassen deres, men det er allikevel varmere enn til vanlig og stakkars mannen min orker ikke det. De tre store babyene syns det er heeelt greit å ha han i stua. ;)

Nei, nå er det vel sovetid på denne dama her også...
Vært på koret i dag og tatt nye bilder til facebooksiden vår og til å bruke ved andre tilstelninger.

Hvis jeg bare får litt overskudd nå, så skal jeg scrappe et par utfordringer jeg har hengende over meg.
Oppgave 5 i scrappecuppen blandt annet, og en utfordring jeg fikk inne på facebook som jeg har utsatt. Det er ikke bra å utsette sånn.... Fysj og fy!
Og ja, jeg skammer meg for det også.

Men, nå fikk jeg skura gulver i dag og det gjorde godt i samvittigheten.
Kanskje så godt at jeg orker å scrappe i morgen?
Iallfall hvis jeg får sovet litt nå.

NATTA!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar