mandag 6. april 2015

Blåse blåse blåse

På tide å blåse liv i  bloggen igjen.
Det er mye som skjer om dagen, både av det ene og andre.

Lite scrapping, men mye brodering og søm isteden.
Har fått dilla på å lage katteleker og det går jo kjempefort.
Perfekt som små vertinnegaver når man skal bort på besøk til kattefolk, eller som en del av en gavepose til loddtrekningene på klubbmøtene i katteklubben.
Mulighetene er mange, det gjelder bare å se dem!

I kveld har jeg vært på første øvelse med de andre i nonnekoret som skal synge på Bakkenteigen om noen få uker.
Det kommer til å bli knallgøy!
En bitteliten hemmelighet har jeg også å dele.

Jeg spiste årets første softis i dag!
Sssssh, ikke si det til Terje, for jeg har ikke fortalt han det enda. hihi :P


2 kommentarer:

  1. Din lille sniiiiik. :P Må avgårde å få prøvd den derre blandingen av softis og slush. :D Og blir kjempespennende å høre erfaringen med nonnekoret. :D
    Klem fra Kristin :D <3

    SvarSlett
  2. Hihi, ja jeg sniker meg litt rundt jeg vettu ;)
    Du får bare hyle ut, så tar vi oss en tur og koser oss i vårsola.

    SvarSlett