onsdag 13. mai 2015

Dette er farfar



Dette er min farfar.
Han er verdens søteste, fineste, snilleste og godeste farfar!
Jeg er så innmari glad i farfaren min.
Da jeg var liten fortalte han om Skalleknarpen og Dodraugen, så vi trodde hvert eneste ord han sa.
Og farfaren min, han kan ALT!
Han har hjulpet til å bygge hus, han er elektriker, han reparerer ting og han skjærer ut de fineste ting i tre.
Han er rett og slett bare super, så enkelt er det.
Da vi var små og kranglet laget farfar rare lyder så vi flyttet fokuset fra krangelen. Jeg prøver fortsatt å lage de lydene...
Husker en gang jeg ringte til han og han svarte Vestfold kamelutleie og jeg sa jeg ville bestille 11 kameler til en fest, men han beklaget og sa de bare hadde 9...

Farfar ser ut som en Ivo Caprino-figur og jeg bruker si at han sikkert var modell for Reodor Felgen.
Bare at min farfar er mye finere.

Han bruker si han står modell når farmor lager julekaker, iallfall når hun lager fattigmann. 

Hvis du ikke har skjønt det, så er jeg veldig stolt av farfaren min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar