søndag 3. mai 2015

Nå er det mai!

Skjønner vi har russ i nærheten, for nå er volumet høyt og musikksmaken er ikke helt den samme som min.
Gåsj, jeg begynner å bli gammel!!!

Eller kanskje det bare er fordi jeg er kjempetrett etter en lang dag på utstilling med innbakt shoppingtur sammen med minstemann?
Nå har han iallfall antrekket klart til både morgendagens og neste helgs konfirmasjon.
Enda en ting å krysse av på lista. 
Bunaden til konfirmanten er nå komplett og skal innvies i morgen.
Helt utrolig deilig å skulle i selskap og ikke trenge å tenke på hva vi tre jentene skal ha på oss.
BUNAD selvfølgelig!

I dag var første utstillingen til Nike og hun klarte seg finfint.
Ble erta litt fordi jeg er overhysterisk bestemor, men hey, det er heeeelt innafor syns nå jeg. 
Mitt privilegie som mimmi å få være litt hysterisk. 
Dommeren likte henne godt, men så innmari gjensidig skal jeg ikke skryte av at det var... 




Kilah var også med og hun tok faktisk biv'en i dag.
Syns sånt er superstas jeg og er mer enn fornøyd med det. 


 

Trenger ikke katt i panelet igrunn, for det følger så mye stress med det og det liker jeg ikke.
Alle forventer at du skal bli kjempenervøs og hvis katten din skulle vinne og bli BIS så skal man juuuuble og smiiiile og gråte en liten skvett og stå foran alle sammen med pusen sin og være superstolt.
Jada, det er jo liksom litt av poenget med utstilling, å bli BIS, men jeg har ikke det store behovet for å ha katter som går så langt.
Syns det er kjempeekkelt å stå foran så mange mennesker!

Derimot er det helt greit å skulle holde tale i konfirmasjonen til jentungen neste helg.
Talen er 70% ferdig sånn rundt regna ogi kveld ble jaggu sangen til henne ferdig skrevet også.
10 vers får holde altså, vi skal jo gjøre litt annet enn å synge, selv om jeg syns det er gøy. 
Har jukset og kjøpt velkomstsang, takk for maten-sang og kaffesang.
Jada, jeg kunne skrevet selv også, men tiden strekker ikke til selv om lysten er der aldri så mye!
Får vel dra avgårde og handle ark på mandag.
AageM bruker på å ha greie priser på slikt og utvalget har alltid vært bra.

Burde kanskje legge meg snart, siden vi skal bort i morgen?






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar