tirsdag 12. mai 2015

Sløtt, sløttere, sløttest i hele verden!

Det håndballarrangementet igår var totalt bortkasta faktisk.
Gutta ble ikke nevnt med ett ord!
Snakker om skuffa gjeng som dro hjem igjen etterpå og vi to mødrene som var der var heller ikke spesielt imponert, iallfall ikke jeg.
Så den fadesen tenker jeg nok ikke vi gjentar ved en senere anledning. 

For en gangs skyld la jeg meg ganske tidlig igår kveld, men innser jo nå hvor bortkasta det var.
Kenya begynte å jakte Salma, som ikke var med på leiken og selvsagt ble dritsur.
Det gikk unna, så kjelelokka smalt i gulvet. Ikke spør hva som skjedde, for det aner jeg ikke.
Når jeg trodde det hadde roet seg for natta, nei da satte Kilah igang å hyle og skrike utenfor døra vår. Var bare å stå opp igjen da, så iallfall de andre i heimen skulle få litt søvn.
Slokna til slutt på sofaen med ei fornøyd Kilah i armkroken og våknet et par timer senere med ei like fornøyd Kenya på samme plassen. Da var det Kingen og Charm som var sure, fordi de måtte være på rommet til Sara helt alene. Nike fikk jo brått løpetid i helgen, så da må vi skille kattene når vi ikke er tilstede, som på nettene og sånt.
Bare å krype til korset og legge seg på Saras rom resten av natten, med to superfornøyde gutter.
Charm vekket med i morges for å si i fra at han hadde bæsja i kassa.
Kjempestolt og klar for å leke. Me, not that much...
Den eima av varm kattebæsj er ikke den mest behagelige måten å våkne på, det kan jeg love deg!
Kanskje noe for morgenklubben på P4?

Tror det blir en lang rusletur i dag. Godt for kropp og sjel det og får nyte det før det begynner å regne igjen. Bare ta en dusj og våkne bittelitt først...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar