onsdag 3. juni 2015

Hunder, blemmer og deilig sol!


Se de flotte vofsene vi møtte på i dag a!


Gullet syns det var såååå kjipt at de gikk bak oss, så jeg stoppet og spurte om hun fikk hilse på dem.
Klart hun fikk, og etter noen minutter med snusing både foran og bak var det helt greit å gå videre.

Mannen og jeg gikk faktisk til Åsgårdstrand i dag. 
Langs hovedveien opp, ned gjennom hele Åsgårdstrand og kyststien bort til Borreparken og hjem.
Himla fin tur og et nytt mål nådd for meg!


Gullet var ikke den eneste som kosa seg på den fine kyststien, det er sikkert og visst!
Meeeen, lilletåa mi syns ikke det var like kult som resten av meg...
Har stukket hull og satt på vannblemmeplaster nå, så satser på det gror innen lørdagen. 


Og bare så det ikke er glemt..
JEG DIGGER MACROLINSA TIL MOBILEN MIN!!!


En annen ting jeg digger er å lage babyting.
Og nå er jeg så heldig å ha ei venninne som nettopp har fått baby, typ i går faktisk.
Ei lita, vakker prinsesse som jeg gleder meg til å få møte.
Etter litt kræsj og ball så klarte jeg å sy et babynest til vesla, som jeg håper hun får mye glede av.


Ikke perfekt, men den funker!

Har brodert på et par smekker også, og har lyst til å se igjennom mønsterne mine om jeg kanskje finner noen små kjoler eller noe å sy.
Det er jo så moro med baby!
(iallfall når man kan levere de tilbake igjen etterpå)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar