mandag 1. juni 2015

Jeg klarte det!!!

Hadde ALDRI trodd jeg kom til å kunne si dette, men vet du hva?

Jeg klarte å gå ei mil i dag!

Jeg er så himla stolt av meg selv og vil egentlig skrike det ut. Hoppe , rope og juble høyt over prestasjonen min.
Jada, jeg gikk og jada, dere andre kunne sikkert gått både lenger og raskere.
Men for MEG var dette et mål jeg var redd jeg ikke kom til å klare.



Gått i litt ulikt terreng i dag kan man si og vi brukte 2,5 time på det, men det var så deilig å bare gå og gå uten noe stress.
Håper på godvær resten av uka, sånn at vi kan gå mer!
Og lørdag er den store dagen, for da er det endelig Jentene på kyststien som jeg har gledet meg så veldig til!

Belønnet meg selv med popkorn og blåbær ikveld. Og et aldri så lite bad av Charm.
Han ble IKKE imponert, men det gjør ingenting når han blir så fin og rein.
Lukter godt gjør han også!
Og han er superflink i dusjen, helt uten diskusjon eller noen lyd.
Da er det igrunn helt greit å vaske en skitten pusegutt.

Nå er det på tide med sengen kjenner jeg.
Ganske så sliten og trett etter en dag med masse frisk luft.
Egentlig ekstra mye frisk luft, med tanke på hvor mye det blåste. :P


Nike syns visst jeg har skrevet nok nå, så da sier jeg god natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar