lørdag 25. februar 2012

Lørdagskvelden er her...

... og gubben hører på grisesanger og ler så tårene triller. 
Jaja, små barn, små gleder. hehehe

Kosa oss med deilig tacomiddag og godterier etterpå.
Nå er ungene sendt i seng og jeg kjenner at jeg er temmelig trøtt selv også. 
Pønipusen vår har vært skikkelig tøff i kveld og tusla i stua selv om Gilberten også var her inne.
Etter drøye 3 mnd begynner det vel å bli på tide at de kan være i samme rom uten at hun knurrer til ham.

Håper på å få sove i natt, så jeg orker at vi finner på noe sammen med ungene i morgen. 
Steik til middag er planen, så håper jeg vi klarer å komme oss en tur ned på stranda og steke pinnebrød hvis det ikke blåser for ille. 
Dagen skal avsluttes med film og kosekveld, før hverdagen er tilbake og det er et år til neste vinterferie.
Må jo legge med et bilde i bloggen og Gilbert får æren av å være den første.
Er han ikke fin?
Kosegutten til mamsen sin det. 
Har lyst på ei til som skal hete Hjørdis....

2 kommentarer:

  1. Woooohooooo dama blogger. Og bloggen ble jo døds lekker!! Gleder meg til å følge med på denne.
    Klem Linda

    SvarSlett
    Svar
    1. Fnis, ja noe må jeg jo gjøre om kveldene når mannen sitter og ser mobflash mens Gilbert er rusa på catnip og ikke ligner seg selv i det hele tatt. Gullet tusler rundt og sipper og stemningen er suveren! :P

      Slett