tirsdag 7. august 2012

I dag MÅ jeg bare skrive!

Herlighet som jeg har ledd i dag!
Vi har hatt besøk av Frankegutten som hunden vår fikk i november. Han har vokst seg stor, sterk og viril. Fnis, definitivt det siste!
Også så utrolig kjekk en kar han har blitt, jeg er fortsatt forelska i den gutten jeg.

Hadde allerede besøk av Ina, ungenes kusine og mellomste hadde ei klassevenninne på besøk.
Vi scrappet pyramidekort og kosa oss stort, så når Frank og eierne kom så var det fullt kaos de kom til, akkurat slik det skal være når man scrapper. 

MEN, ingen skal si at ikke Frank gjorde sitt for å imponere og sjarmere oss!
Starter med meldingen mammaen hans la igjen på fb til meg:

Takk for saft, vafler og syltetøy..deilig var det! Hyggelig å treffe dere igjen også ;-) Frank gjorde jo sitt for gjøre seg sjarmerende..tisset to ganger inne, antastet moren sin og bæsjet i blomsterpotta..hahaha det må jeg jammen si

Og jeg bare ler og ler. 
For aldri har jeg vært borti en hund som tisser på gardina og på katteleika, kysser på den ene katten og legger seg på rygg for den andre.
Ei heller at det faktisk finnes TO hunder som driter oppover/oppi ting!
Frankegutten dreit nemlig oppi blomsterpotta på utsiden av trappa og den er greit høy faktisk. 
Herlighet som jeg lo...
Og jeg ler fortsatt, for det er akkurat som å se faren da han i fjor sto på forbeina og dreit med rumpa hekta oppi ene busken i hagen. 
Kom hjem fra tur med dritt nedover beinet gjorde han også en gang, og guttungen glemmer det ALDRI!
"Mamma, Asbjørn bæsja seg virkelig på leggen han!"

Må jo legge ut et bilde av Frank, sjarmtrollet da. 
Han har beholdt englevingene sine og i tillegg har han hjerteform i panna. <3



Og nei, det er ikke ribbeina som syns, han har KRØLLER!

En skikkelig herlig liten kar, som smelter hjerter uansett hvor han er. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar