søndag 16. september 2012

En stund siden sist igjen nå, men ingen fare, jeg stikker ikke for godt.
Reine kaptein Sabeltann igrunn: jeg kommer alltid tilbake!
Skjer litt av ymse slag om dagen, både positivt og negativt, uten å gå nærmere inn på det. 
Jeg har det iallfall BRA!

De siste mnd har jeg endelig gått ned i vekt igjen, etter 4 år med feil medisiner og utrivelige bivirkninger som har vært med på å ødelegge for meg. 
Så nå, etter 20 kg, tenkte jeg å legge ut noen bilder av meg selv for en gangs skyld. 

I fjor sommer, da vi var på ferie. Ser jo virkelig ikke bra ut, selv om bildet skjuler mye...

Utrolig hva en får til med sminke, skjerf og heftig vignetering!

Så gikk jeg ned noe, her er det vel snakk om 12-15 kg.

Ganske sliten, sent på kvelden etter fest, men iallfall ca -18 kg.
Får vel få tatt et nytt bilde igjen snart også for å vise etter 20 kg også.
Strengt tatt ønsker jeg å komme ned 17 kg til, men får se hvordan det går. Jeg tar en dag av gangen og er utrolig gla for alle de kg jeg har mistet hittil.
Håper de ALDRI kommer tilbake igjen!!!

Så, for en gangs skyld er det altså et blogginnlegg om meg selv. :)

Men, klarer ikke helt å la være å vise bilder av de suverene dyra heller da...
Gutta hadde en heller sjelden fight i dag, så da var jeg raskt ute med kameraet. Ble ganske mange kule bilder gitt!






1 kommentar:

  1. Å du syke førr et bilde det øverste av de kattebildan! Flire så tåran trille.

    Klem, Linn.

    SvarSlett