mandag 31. mars 2014

Kvikklunsjkort

Noen ganger glimter jeg til med mer eller mindre gode idèer og jeg syns denne ble ganske god faktisk.
Det er jo ikke alle man gir ei stor sjokoladeplate til, i tillegg til en blomst eller penger.
Kanskje man bare trenger en liten oppmerksomhet. 
Da er en kvikklunsj helt perfekt! 

Så jeg begynte å måle og fundurere og lot meg inspirere av andre kort, som telyskort og sjokoladekort.
Resultatet ble ikke så verst syns jeg. 

Slik ble mine tre kort seende ut.

Og sånn ser de ut inni.
Sjokoladen er under skrivefeltet. :)
Ganske stilig, ble det ikke?
Jeg syns iallfall det, og det betyr jo noe det også.

Takk for at du tok deg tid til en tur innom husmorkroken min, det setter jeg stor pris på!
Tutorialen på denne finner du hos scrappeland fra og med i morgen. 

Vis meg gjerne link til dine egne kvikklunsj-kort når du har laget.
Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar