søndag 30. mars 2014

Scrappelørdag

Yeeeey, jeg har vært på scrappebesøk i dag!
Storkosa meg sammen med tre andre scrappedamer og fikk laget *kremt* hele TO kort...
Det ene er til en konkurranse, men det andre kan jeg vise frem.


Tok med ark til en utfordring jeg fikk på facebook også, men glemte å ta med bilder.
Det er innmari dumt når man skal lage en LO.
Såehm, det ble ikke noe av gitt. Da har jeg noe å finne på i morgen i steden.

Fikk skura gulver og rydda litt før jeg dro i dag, og gjort noen ærender samtidig.
En virkelig aktiv dag føler jeg.

Kom hjem til ferdig middag og det var himmelsk godt!
Snille, snille mannen min.

Til sist ble det kattungekos og senga.
Og det var så godt å komme hjem til pusebebisene våre. 
Har virkelig savnet de i dag og syns det var vanskelig å være såååå lenge borte fra dem.
Små gullegutta mine som er så fine og gode og som begynte å rope med en gang de hørte stemmen min. Det smelter hjertet mitt altså! <3

Vet bildet er dosent, men det er så herlig!

Fra venstre er det Loke, Ulvar og Rafn. Fiiiine gutta våre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar