torsdag 3. april 2014

Litt av en dag!

Våknet i morges av en veldig kosete Kenya-pus som ikke fikk nok av mamsen sin.
Sånne dager liker jeg veldig godt kjenner jeg.
Og når den fortsetter med en meget leken liten Loke-guttepus, da kjente jeg energinivået steg og vips var jeg igang med husarbeid gitt!
Nå har jeg rene gulver, støvet er borte, sofaputer henger til tørk (ja, trekka da), kjøleskapet er fylt opp og vi har faktisk hatt middagsgjester i kveld.
Yes da, vi glimter til innimellom vi også, selv om vi har blitt litt huleboere. 
Pasta og kjøttsaus, med hvitløksbaguetter, salat og hjemmelaget aioli funker på en onsdag. 
Med nybakt kake til dessert ble besøket mer og mer skjeløyd.
Hadde sikkert ingenting å gjøre med søvnmangelen ;)

Nå har bebisene fått kveldsmat og sover søtt i sengen sin sammen med mamsen sin og tante Kenya.
Er såpass nærme fødsel at her er det bare å holde øye med den gravide slik at hun slipper å ende med å føde alene stakkars.
Frister å begynne med neglbiting...

Ble ikke noen kreative innslag fra meg i dag, men tenkte å dele guttungen sitt isteden.
han imponerte stort med svaret på engelskoppgava si og jeg innser at han er sønn av sin mor. 

Nå er det natta på denna husmora.
Kanskje det blir kreative krumspring i morgen?
Det hadde jeg satt pris på. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar