onsdag 5. desember 2012

Kreativt innlegg i farta

Ja, jeg har jo bakt litt innimellom også selv om det skjer mye i perioder og selv om det er aldri så stille fra meg. 
Har vært kreativ på andre måter også forsåvidt, så her kommer et lite bildeinnlegg av ymse jeg har laget i høst og vinter. 

Ikke rør meg!
Hjerte til burpynten på utstilling.

Laget kort på kysthospitalet da jeg var der.
Den God jul-punchen var igrunn innmari kul!
Andre lua jeg strikka i år.

Monster High-kake til ei søt jente :)

Fater med decoupage, yepp jeg er hekta!

Armbånd? Smykke til katt/liten hund? Valget er ditt...

De første (og eneste) tagsene jeg har scrappet.

Flere fater.

Den første lua jeg strikka. LITT slerken kanskje?


Hjerte laget i røsslyng sammen med perlestreng.

Babykort

Enda en kakeboks scrappet. Nederste går å åpne.

Julekort, ett av få i år.

Prinsesseslott til ei nydelig prinsesse på 3 år.

Pannebånd til lillemann. 



Som du ser så har jeg jo laget litt.
Det kommer mer senere, kanskje etter jul, så jeg ikke avslører for mange gaver. :)


1 kommentar:

  1. Wow, Ann-Cathrin, for en produksjon !! Veldig imponert, her, og du er jo så utrolig allsidig :-) Veldig Pippi, tror jeg; 'dette har jeg ikke prøvd, så det klarer jeg helt sikkert' :-)

    SvarSlett