søndag 7. juni 2015

JEG KOM I MÅL!

Igår var THE DAY og jeg kan stolt si at jeg fullførte #jentenepåkyststien!
Vårslepp?

Ble endel kø enkelte steder, der det var glatt og litt vanskelig å komme seg frem.

Ikke at jeg gikk raskest eller klarte å holde meg på beina hele turen, men jeg ble iallfall ikke hentet av luftambulansen sånn som to andre ble.
Vannblemmene på lilletåa fra tidligere i uka ble alt annet enn bedre og nå er jeg hudløs under hele tåa, i tillegg til at stortåa også har fått vannblemme.
Jaja, vondt skal vondt fordrive, så det kommer sikkert noe godt ut av dette også.
Vurderer å investere i en såkalt tå-separator for å se om det kan hjelpe.

Gårsdagen startet med øs pøs regnvær og det så mørkt ut for en kosetur, men innen vi kom i gang å gå hadde regnet stoppet. Overskyet vær er helt greit, men jaggu var det glatt på svabergene bortover.
På et av de aller siste klarte jeg å skli så lang jeg var og smelle på ryggen, så lang (kort) jeg var.
Den fine, rosa drikkeflaska jeg fikk ved start gikk i stykker.
Det oppdaget jeg først et par kilometer lenger bort, da vi satte oss ned.
ALT var vått!
Jeg hadde jo selvsagt fylt vann i flaska før vi begynte å gå...
Og det jeg ble aller mest lei meg for, det var at drikkeflaska gikk i stykker.
Min aller første drikkeflaske med reklamer på, for noe JEG har deltatt i!

Men, jeg skal iallfall dele litt skrytebilder med dere, av den flotte naturen jeg var så heldig å få nyte igår. Vi lever i et vakkert land, som jeg er utrolig glad i og håper jeg får se mye mer til!

Se de flotte jentene jeg gikk sammen med!
Ei veldig gammel venninne, ei jeg har kjent i noen år og ei jeg nettopp har blitt litt kjent med, men som jeg håper å se mere til, for hun virker veldig hyggelig.
De fine, nye skoa mine ser ikke så nye ut lenger. Det er virkelig et godt tegn!!!

To av deltakerne som kosa seg i solgløttet og nøt den fine utsikten.


Vakkert, men litt skummelt når det er vått og glatt.

Der bodde en underlig, gråsprengt en, på den ytterste nøgne ø...

Skal ikke si at vi ikke gikk på rad og rekke altså!

Sola kom frem etterhvert, men det gjorde vinden også.
Var nok mange som var solbrente når de kom hjem, for det er ikke lett å merke at sola tar når det blåser.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar