fredag 5. juni 2015

Smak av sommer

Aaaaaah, endelig en skikkelig sommerdag!
Ja, for meg så har det iallfall vært sommerdag nok, med sol og nesten skyfri himmel, grønt gress og deilig grillmat i hagen.
Jeg trenger ikke ha det spesielt mye varmere enn det var i dag, kanskje noen få grader bare.

Se, feriegjestene på Borrehaugene er tilbake!
Digger de snåle ansiktene deres og gleder meg til å se mere av dem i sommer.


Testet ut en sånn fettforbrenningskapsel i morges.
En erfaring rikere og innser at det er ikke noe for meg. Det var koffein i de jo, typ masse!
Jeg som ikke drikker hverken kaffe, te eller cola, jeg reagerte som bare det.
Dagen har gått med til å skjelve både inni og utenpå, mens jeg har vært svimmel og uvel.
Gjør ikke DET en gang til altså...


Først ved åttetida i kveld begynte kroppen å roe seg, og da var middagen spist.
Det er tross alt helg og da er det lov å kose seg litt ekstra.
Marshmallows over grillen er snadder for denna dama iallfall, så jeg storkosa meg før vi tok en liten kveldstur med hunden.

Måtte innom butikken en tur også, for i morgen er THE DAY!
Jeg skal gå Jentene på kyststien og grugleder meg skikkelig.
Vannblemmene har ikke grodd noe særlig og jeg er redd de skal være kjipe mot meg i morgen.
Tenk om været blir dritt?
Tenk om jeg går for sakte?
Tenk om jeg forsover meg?
Tenk om jeg har med for mye eller for lite  klær?
Tenk om jeg må på do sånn helt plutselig?
Dronninga av tenk om, det er meg!

Nei, jeg må slutte å tenke så mye.
Prøve å ikke være så redd for allting.
Det er egentlig ganske skummelt å skulle tørre nye ting, men jeg kommer ingen vei hvis jeg ikke prøver. Det eneste som kan skje er at jeg feiler, sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar