tirsdag 21. april 2015

I kveld kommer svigerfar og fruen på besøk, helt fra Trondheim!
Da må man jo slå litt på stortromma og lage noe snadder, så her blir det lun kyllingsalat med pasta og Valnøttbrød.
Det tar tid å lage, men er absolutt verdt det!

Har (selvfølgelig) klart å bli dårlig før morgendagens konsert, men har fått medisiner av doktormannen i dag og da satser jeg på å være fit for fight igjen i morgen.
Og nei, det er ikke stemmen det er noe i veien med, heldigvis!

Vurderer frem og tilbake om jeg skal prioritere å hvile i dag eller å dra på koret.
Ganske usikker på den der egentlig.
Vet jo hva som er best, men det er jo ikke det samme som hva jeg vil...
Ooooog der fløy det en Kilah med raptus forbi, vill i blikket og ørene rett ut.
Jaja, nå henger hun i vindusnettingen.
Tror det er på tide å åpne til luftegården for dem gitt, bedre de tar ut det der ute enn inne.
Men, det er god underholdning da!

Igår broderte jeg et håndkle igjen. Var litt inspirert av musikken vi synger i nonnekoret.

Hadde assistanse også, meget interessert sådan!
 
Snakker om å være oppslukt da gitt!

Hmmm, hva er det oppå her?

Lukter det godt? Kan jeg spise den?


Alt skjedde selvsagt under oppsyn og jeg oppfordrer INGEN til å la hverken broderimaskiner eller sytråd av noe slag være alene med dyr.
De er fryktelig nysgjerrige og man vet aldri når de bestemmer seg for å ta en smak.

Ha en finfin vårkveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar