mandag 27. april 2015

Syt og klag

Syk er ukult!
Derfor dro jeg til legen, fikk antibiotika, stilte på konserten med the sound of music og var på scrappetreff i helgen.
Kanskje ikke det lureste jeg har gjort og det får jeg straffa for nå.
Fullstendig utslått og orker ingenting.
Det passer dårlig, men heller nå enn om ei uke, for da har jeg altfor mye å gjøre i forbindelse med konfirmasjonen til mellomste snuppa.
Satser på at en dag eller to i ro er det som skal til for å komme i form igjen!

Var godt å komme hjem til to og firbeinte igår kveld og det var tydelig at jeg var savnet! 

Kilah ble bittelitt sjalu og ville ligge nærmest pappa'n sin, men Nike brydde seg ikke så mye. Svart er svart!

Var vanskelig å legge seg igår, for jeg var ganske innpakka, sånn på en måte...

Spurte om hun hadde kosa seg i helgen og om hun var i humør. Det er et smil, bare sånn om du ikke så det. :P
I dag har sofaen og senga hatt høyeste prioritet for meg og jeg har gjort minimalt.
Ikke så deilig som en skulle tro, jeg ville heller fått unna klesvask og skura gulver!

I morgen kommer en ny dag med nye muligheter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar