søndag 12. april 2015

Søndag - hviledag?

Japp, søndag ER jo strengt tatt hviledag, ikke sant?
Men dagen startet ganske tidlig her, med gudstjeneste i Botne kirke.
Holmestrand Gospelkor sang og jeg syns det var utrolig hyggelig med strålende solskinn og korsang.

Og se så fint lyset lekte på veggen, gjennom glassmaleriet. 
 

Blir litt magisk over det.
Etter gudstjenesten tok eldstejenta og jeg turen nedom oldemor og oldefar som ligger gravlagt ved Botne kirke.
Så utrolig koselig med de små blå blomstene som er sentrert foran graven deres. 


Vårsola varmet godt også!

Deretter var det hjem og hente mannen for å dra videre til håndballkamp.
Nervepirrende, men gutta vant heldigvis og ligger fortsatt på topp i serien!

Med en så aktiv start på dagen var jeg helt skutt da jeg kom hjem.
Bare å få i seg litt mat og flate ut på sofaen.
Lille Nike kom for å holde meg med selskap og jammen sloknet vi ikke begge to. 
Hun er jo bare skjønn, selv om hun finner på mye spik.
Akkurat slik en liten kattunge på over 2,6 kg skal gjøre :D


Nå er det ostepop, brus og fotball på tv.
Mannen har vært flink og fiksa skapdører og baderomsvifte i dag mens jeg lå og snorket på sofaen, så da er det vel fortjent med litt foppall nå. At laget han heier på leder er jo heller ikke noe minus.

I morgen er det tur til konfirmasjonslokalet for å se og planlegge som står på tapetet.
Satser på det blir en positiv opplevelse det også.
Mangler bare noen flere til å servere og jobbe på kjøkkenet nå, så er alt i boks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar