torsdag 30. april 2015

Forberedelsene er i gang!

Japp, nå er forberedelsene så smått igang.
Klart vi har endel dekorasjoner, bordkort osv i orden allerede, men nå har jeg kommet igang med sang og lagt i vann gelèkulene som skal i vasene på bordet. 

Bittesmå perler som blir til ganske store kuler i riktige farger. Jeg digger de!

Det kom kuler ute også, men de var hvite og allerede ganske store. 




Jaggu haglet det ikke greit ute i dag, og ikke minst, det lynte og tordnet skikkelig!
Litt skummelt med sånn lyn og torden, men det gikk fint denne gangen også, som så mange ganger før.

I kveld har jeg fikset et par enkle sjokoladekaker.
En for ei venninne som fortjente litt avlastning til mannens bursdag og en til ungenes farfar som han skal ha med seg på dans i helgen.
Blir ei oreokake også, men det får vente til fredag tenker jeg.

I morgen blir det tur til andre siden av fjorden for å kurses i pelsstell på main coon før utstilling.
Det blir spennende!
Nye erfaringer er alltid gøy, selv om jeg kjenner at jeg er bittelitt nervøs for at lille frøken Nike ikke skal synes det er så greit å bli dullet med.
Ung dame med egne meninger, men så lenge mimmi'n er med så bruker det å gå greit.
Og i morgen skal hun jo ha med mamman sin også og da MÅ det jo være bra!







Blir en tidlig start i morgen, med møter først på dagen, så får nok tusle i seng.
Tjolahopp!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar