søndag 18. mars 2012

Har overnattet hos Merete igjen!

Denne gangen var Linda også der. 
Scrapping og skravling til tidlig morgen, og vi kom først i seng nærmere halv sju på morgenen.
Ble hele fire timers søvn før hodet bestemte at det var morgen, så da satt jeg oppe sammen med alle kattene mens de to andre druntet et par timer til.
Vel fortjent og ganske trivelig å sitte der alene med kosepuser i lange baner. 
Fikk laget 5 kort, en shadowbox og et par lerretsbilder. 
Et par av kortene har jeg vurdert å delta med i KOM på scrapping.no, så kan ikke vise de frem før jeg har bestemt hvilket av de jeg velger å levere fra meg. 
Shadowboxen glemte jeg selvfølgelig oppå skapet hos Merete, men får det igjen i morgen på katteutstilling. 
For i morgen er det nemlig tid for ny utstilling med Gilbert. 
Opp tiiiiidlig, så jeg burde lagt meg for lengst, men Albert Åberg-syndromet kommer stadig til syne når jeg virkelig skal noe. 
Skal bare ditt og skal bare datt...
Brette klær, pakke vekk mat, finne frem leker som skal være med i morgen, rydde i et skap, en ekstra tur på do og sånn fortsetter det. 

Men jeg kan vise frem det jeg har laget iallfall!

Første jeg prøvde meg på. Var ikke så vanskelig, men spørsmålet er om andre liker det de ser.

Enkelt kort, men syns ikke det trengtes mer

Måtte teste ut ei ramme til, og her har jeg stemplet i tillegg. Måtte jo prøve!

Ble kanskje litt sånn too much, men jeg liker det!

Enda et enkelt kort. Men greit nok igrunn :)
Tja, det var det jeg kunne vise frem i denne omgang.
Får stille sterkere snart igjen. 

Burde kommet meg i seng, så kryper til korset og sier god natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar