tirsdag 27. mars 2012

Kajakk er kult!

Litt sliten i armene og fått farge i ansiktet!
Nemlig vært på padletur i dag, sammen med ei venninne.
Kan jo ikke annet enn å kose seg i den vårsola som har vært i dag. 
Hadde med oss grill og kosa oss masse med pølser, grillskiver, klementiner og kake. 
Sola varmet skikkelig og jeg fikk vassa litt mer enn planlagt da vi skulle til land. 
Vått gitt!
Men for all del, det tørka fort opp igjen. 

Straks klare til avgang!
Heldige meg ble dytta uti, mens Mona måtte komme seg uti på egenhånd.

Hun tok meg fort igjen da... Som vanlig.

Dessuten hadde hun jo to pasasjerer å få ombord før hun padlet i vei!

Er de ikke søte?
Chihuahuaen Lady Gaga og papillonen Sirkeline ELSKER å være med på padletur og får de ikke bli med så står de og kjefter til eierne kommer hjem igjen. Skulle ønske det var Gullet jeg.

Kjapt innom Jesusbukta (tror jeg det er) på vei bortover mot Falkensten gård der vi snudde og padlet litt tilbake.
Mmmmmm....

Sjekk de blåfargene! Og jada, jeg måtte ha med en stein også, den var så fin!

Ser du meg? :P



På vei hjem var det bølger gitt!
Blir gyngete i toppen av å se bildet...
Takk til danskebåten for de ekle bølgene. I morgen blir båten innstilt til vi er hjemme fra tur! :P
Ble en ganske lang tur i dag faktisk.
Padlet fra Reverumpa, under brua, rundt Løvøya og helt bort til Falkensten gård før vi snudde og hadde piknik på Mamrelund.
Skummelt med bølgene på vei hjem, men jeg overlevde, veltet ikke og er klar til en ny tur i morgen!
Da skal mannen være med også og vi skal padle i tomannskajakk.
To kontrollfriker i samme kajakken, det kan bli interessant...
Blir spennende å se hvordan kroppen blir utover natta.
Sist satt jeg og sov i tre dager etterpå, fordi armene var så vonde at de måtte henge nedover!
Jaja, satser på at jeg får det bedre denne gangen. Om ikke annet så skal jeg faktisk padle så ofte at armene blir herda for evig og alltid!
Særlig.... *fnis*

CSI er i gang og husmora skal kose seg med to kjælne dyr og den fine mannen sin. 
Ser frem til neste program også, det er nemlig big bang theory


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar