mandag 5. mars 2012

Slapp søndag

Skulle jo gjøre så mye i dag, men det ble med tanken...
Kroppen er ikke vant med SÅ mye fysisk aktivitet som det ble i går, så den nektet å samarbeide i dag. 
Etter litt overtalelse og et par runder med massasjesetet klarte jeg å overbevise meg selv om at alt går så lenge man bare vil det hardt nok.
Og så vaska jeg dusjen!
Altså, jeg måtte teste ut dette såkalte kongelige vasketrikset. 

1dl edikk
2cl oppvasksåpe
5L varmt vann

Jaja, det lukter iallfall edikk...
Tok dampvaskeren over etterpå, så det er iallfall bedre enn det var. 
Om det ble fantastisk mye bedre har jeg litt problemer med å kunne skryte av. 

Plutselig kom det litt energi tilbake og ett strøk til ble tatt på barnerommet. 
Ett strøk til på et par av veggene i morgen, så er saken biff. 
Deretter blir det full lufting, så det er mulig for snuppa å sove der når hun kommer hjem igjen. 
Blir så bra til slutt!

Nå er det straks sengetid igjen og dermed slår lakenskrekken inn. 
Er vel bare å bite sammen tennene og krype til korset. 
På møte i morgen formiddag, så blir ingen mulighet til langdrunting. 

Avslutter med et lite bilde av Gilbertpusen vår som jeg tok i dag. 


Og ett av hunden vår, Gullet, som har fått to typer mat i skåla si. Snakk om å eliminere!
 
 
God natt god natt og takk for i dag godtfolk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar