lørdag 9. mai 2015

As good as it gets!

Nå gidder jeg faktisk ikke gjøre mer, så nå får det bare være som det er.
Bordet er dekket og pyntet, lokalet fylt med ting og tang av minner fra Sara sin barndom og kjølerommet fullt av mat, brus og kaker.

Her hjemme er 3 bunadskjorter strøket, den ene måtte faktisk vaskes i kveld fordi den ble brukt på dagen i dag. Takk og pris for tørketrommel, for da tørker ting som henges opp ekstra fort!
To skjorter er også strøket og et par dressbukser.

Og til de av dere som tror at jeg bare baker i vei.
Jeg har faktisk ikke bakt noe som helst i dag og kommer til å ta med meg den ene kakebunnen hjem igjen, bare fordi jeg ikke GIDDER å lage glasuren til den!
Fortenksådet...

Men tror det blir nok allikevel.

Marsipankake, sjokoladekake (x2), pavlova, ostekake, oreokake, iskake, gulkak, krumkaker, rullekake, multekrem, Charlotte-Russe, krydderkake, oreohjerter, pikekyss, fudge og makroner.

Hvis det ikke er nok, nei da får folk heller stikke på bensinstasjon og kjøpe seg en is!

Dessuten, det er jo meldt knallvær i morgen, så da er det innafor med is uansett.
Hmmmm, rekker jeg innom Solhøikiosken før vi kjører oppover tro?
Softis.... Sukk


 Nattada...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar