mandag 11. mai 2015

Dagen derpå

I dag er det virkelig, virkelig dagen derpå!
Føler meg rett og slett fyllesjuk, helt uten å ha nytt en bitteliten dråpe alkohol.
Det er litt kjipt faktisk...
Og det rette å gjøre når man er helt pudding, utslitt og aller helst bare vil ligge på sofaen og gumse potetgull og smågodt?
Joda, det er selvfølgelig å dra på håndballavslutning med en gjeng pubertetsgutter.
Hohoooo, tror nok ørepluggene skal tas med, for det kan bli volum tror jeg.

Prøvde å ta en dupp i sta, men hjernen jobber i høygir for å fordøye gårsdagen og da er det egentlig bare å gi opp.
Merket at jeg var nærmest elektrisk og svevde oppå madrassen.
Skulle jo tro jeg var så utslitt at jeg sov som en stein, men jo mer sliten jeg er, jo mer jobber hjernen og da er det umulig å roe seg ned.

Gårsdagen var ikke bare superduper, med et startinnslag av verste sort.
Er ikke klar for å legge ut offentlig hvor mye vondt vedkommende har gjort, for jeg er så lei av å ikke bli trodd. Og så lenge andre syns vedkommende er et av de snilleste menneskene på jord så får jeg heller bare være den store stygge ulven.
JEG vet at jeg har mine grunner, og de som er glad i meg forstår meg og tror på meg.
Det får være bra nok.
Men pga den hendelsen så sliter jeg veldig i dag, og det kommer jeg til å gjøre i mange dager fremover. Som vanlig, når vedkommende dukker opp...
Anspent, hodepine, tankespinn og vonde tanker er det som overskygger alt i dag egentlig.
Men, det er bare å ta på seg smilet sitt og være supermamma, for mine barn skal ikke lide pga de problemene jeg måtte ha. Det har de ikke fortjent!
Så på med sminke, smil og sko.


Ikke glemme kameraet, for når seriemesterne skal feires, så skal det da virkelig foreviges også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar