tirsdag 26. mai 2015

En bitteliten oppsummering.

Da er scrappetreffet over for denne gang og jeg begynner å komme meg.
Iallfall med litt hjelp av den snille legen og endel smertestillende. 

Akkurat nå sitter jeg og diskuterer med Kenya.
Nei, mjauer hun. Jo, svarer jeg.
Heftig diskusjon, men jeg er ikke helt sikker på hva vi krangler om... 

Ble ikke laget så mye i helgen egentlig.
Hele fem kort på tre dager!
Første gang jeg har turt å prøve meg på sirkelkort.
Var veldig moro, så tror nok det blir flere!
Ganske enkelt, men fornøyd med det igrunn.

Beste kortet jeg laget i hele helgen, jeg digger det!!!

IKKE jeg som har fargelagt altså!
Jeg bare digger de ferdigfargede stemplene, det gjør ting litt enklere for oss som er ubrukelige på å fargelegge motiver selv.

Føler det mangler noe på dette kortet. Et panel eller to kanskje...
Gjort er gjort!

UGL UGL!
Faktisk jeg som har fargelagt denne, med gooood veiledning fra Merethe.
Tusen takk for hjelpen snuppa! <3

Avsluttet helgen med håndballcup i Fredrikstad.
Gutta spilte uavgjort i øspøs regnvær og gjorde en tapper innsats. 


Litt vemodig egentlig, for nå mister de to fantastisk flotte trenere som har fått gutta opp mange hakk i kunnskap, samspill og prestasjoner.
Håper det snart kommer nye trenere, men de får stoooore tomrom å fylle.

Vel hjemme på søndag ble det å slappe av, men mandag var det ut og gå igjen.
Først en tur med Nike og Kilah, deretter med Lene og på kvelden gikk vi alene.

Faktisk INNMARI skummelt oppå en vikingegrav for to små puser.

Favorittrærne mine på åkeren ved Borrestranda.

Syns igrunn vi har en ganske vakker kirke.

Selvsagt måtte det vasses litt, det er jo så deilig!
 I dag ble det ingen tur annet enn handling og en liten bytur.
Kroppen ville ikke mer, rett og slett.
Får heller glimte til litt mer i morgen tenker jeg, for det har vært innmari kjipt å kjenne at kroppen streiker. Er jo bare halvannen uke ca til "jentene på kyststien" og den SKAL jeg fullføre!




Fått så fine strømper også i dag, så nå kan det bare gå en vei :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar