torsdag 7. mai 2015

Tre dager igjen....

Fortsatt i rute!
Ti over ni i morges sto dagens tredje kake i ovnen. Meeeen, så tenkte jeg at det ble litt mye å gjøre i morgen, så jeg gikk løs på de kakene også. 

makronene fylt med sjokoladeganache, for det syns vi er så mums.
De er faktisk rosa disse makronene da, men det syns ikke så godt...
Viktig å ikke gå tom for ting å gjøre har jeg hørt...
Så da kake tre lå i ovnen var det bare å hive seg over skurebøtta, mens mannen dro på flyplassen og hentet svigermor.
Farga håret fikk jeg også gjort, så nå er det ikke like grått i kantene lenger, wooohoooo!

Konfirmanten har vært og fiksa negler i dag. Ble så fin atte.
Tusen takk for alle tips igår og tusen takk for kontaktformidling Anita!



Kilah er fast inventar på skuldra mi når jeg står ved kjøkkenbenken og i de aller fleste tilfeller går det helt fint. Men i dag holdt det hardt for ei lita pusefrøken, da jeg raspet ost til pizza.
Syns hun fortjener skryt som klarte å holde seg gitt, hun fikk iallfall en bitteliten stripe med ost som premie og var meget fornøyd med det.


Den lille tyta her derimot, hun forsynte seg selv med pikekyss idag.
Selvgjort er velgjort, eller?
Jaja, det sies at eggehviter er bra for dyra, så da tenker vi ikke på sukkeret.
Og nei, hun fikk ikke spise hele den greia der, jeg HAR hjerne altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar