tirsdag 5. mai 2015

Ja, jeg er i rute!

En ny aktiv dag.
Veldig fornøyd med å ha fått gjort alt jeg hadde planlagt og enda litt til!
Iskake i frysa, oreohjerter på samme sted. Mangler bare trekk, men det får jeg ta på lørdag for jeg er litt redd de skal bli stygge...
Vært og fikset bryna til frøkna, så nå er de javne og fine igjen.
Er ikke greit å arve skogbryna til mora si gitt.

Vasket litt klær, vasket gulvet til frøkna, mens mannen har hengt opp enda en wire til sløyfer. I morgen blir det å henge opp bilder der inne, vaske de andre gulvene, mer klesvask, flere kaker, u know the drill...

Og ikke nok med det, vi har kosa oss med innmari god middag!
Jeg er sikkert merksnodig der også, og jeg vet det er ut å legge ut bilder av middagen sin, men syns det ble fargerikt. Helt til jeg så bildet og innså at jaggu måtte jeg ha system på tallerkenen min også.
Kontroll, kontroll, kontroll... HAHAHA


Men det ser godt ut, ikke sant?
Hjemmelaget dressing på matyoghurt er rett og slett himmelsk!

Hadde så lyst til å vise frem kortet jeg laget til søndagens konfirmant.
Veldig fornøyd med det og må nok til anskaffelse av et par nye dies ser jeg.
Tusen takk for lånet Lena og tusen takk for inspirasjon Ingveig!


Milliarder av tanker i hodet på en gang og får fryktelig mye energi når alle andre i heimen har lagt seg for kvelden.
Er egentlig stuptrøtt etter ca 5 timers søvn på to døgn, men så fort huset blir stille bobler hodet over av ting jeg vil få unnagjort.
Fryktelig dumt å ikke huske å hente ut innsovningsmedisinen når jeg ikke får sovet uten...
Har hentet i dag, så får vel kanskje huske å ta den også?
Altså, jeg husker fryktelig mye for tida, så NOE må jeg få lov å glemme.
Sånn som å legge seg og sånt...

Nei, nå er det på tide å sette på ei ny klesvask.
Bare to dager til svigermor kommer og da bør det meste være unnagjort her syns jeg.
Lov å prøve å imponere iallfall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar