søndag 10. mai 2015

FERDIG!


Igrunn ferdig på mange måter, men det jeg mente var at konfirmasjonen er ferdig.
Er det stygt å si at det er litt godt?
Det hadde ikke gått så smertefritt uten de snille kjøkkenhjelperne våre og mormor som har kjørt og hentet ting som manglet på lokalet, det er det ingen tvil om!
Så utrolig taknemlig for alle de snille vennene og den gode familien jeg har.
Veier opp for mye det. <3

Tusen, tusen takk for all hjelp, gaver og oppmøte i selskapet i dag!
Det var ei veldig glad frøken som la seg i kveld.

Må jo bare dele noen bilder fra dagen, noe annet er liksom ikke aktuelt idag. 

Konfirmantens sitteplass
Ene langbordet, med germini fra Stjørdal og alt det grønne er fra stranda her nede hvor vi bor.
Saras største overraskelse i dag var Alvar og Natalie som kom fra Sverige.
To crazy cat ladies og to Marius'er i bakgrunn.
LOVE THEM!

En glad gjeng med mye dukker innabords.
De gærne har'e godt?
Jøss, jeg fikk et kyss i dag jo!
Lurer på hva jeg så etter...
Konfirmantens mor, oldemor og konfirmanten selv. Tre glade bunadsjenter. :)
Pusekattkake måtte det jo bli. Kilah sitter oppå, og på siden der er Kenya.
Kingen sitter bak gardina, som vanlig.
Og Salma er selvsagt også med.
Vi konkluderte med at Charm ikke gadd å bli med og Nike var på soverommet, fordi hun har løpetid :P
Bare noen få kaker....
Sjekk den flotte kaka pappas kone har laget a!
Rett og slett bare rålekker!





Nå tror jeg kroppen endelig har landet, så det er mulig å finne senga for en sliten kropp.
Har bare et bittelite problem...

JEG TRENGER HJELP TIL Å SPISE OPP KAKENE!!!!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar