mandag 4. mai 2015

Bildebombing!

I dag har vi vært i konfirmasjon og dermed fikk mellomste frøkna innviet bunaden sin.
LITT stolt kan man si... 
Og mamma'n syns det var ille greit med tre jenter som fra nå av har festantrekket klart til enhver tid.
Det er jo helt perfekt!


Ettersom vi var pynta alle sammen så dro jeg med ungene ned i Borreparken da vi kom hjem.
Litt i seneste laget, så jeg har (som vanlig) brukt for høy iso. 
Meeeen, det er tanken som teller, ikke sant?

Strike a pose!

Det er ikke lett å være eneste gutten i flokken, så han får et eget bilde han. <3

Viktig å ha det litt moro når man holder på å knipse i vildens sky.
Greit med en generalprøve før vi skal ta bilder av konfirmanten neste søndag.

Jump!

Hey hey, vi har jo sånn tidsinnstilling på kameraet jo! :D
Plutselig kunne jeg også være med på bildet, sammen med alle tre barna.

Syns dette ble ganske så fint jeg.

Nydelige farger på himmelen i kveld.
Merker det begynner å bli lysere netter, for da vi dro like før ti var det fortsatt ikke skikkelig mørkt ute.

Vakre jentene mine <3

Vi tar en Titanic!

Borre Kirke, den vakre kirken der snuppa skal konfirmeres .
Sånn, det får holde for denne gang.
Ikke ofte jeg deler bilder av ungene, iallfall ikke sammenlignet med hvor mange kattebilder jeg legger ut og hvor mye ulike hobbybilder som gjerne dukker opp.
Satser på variasjonen blir satt pris på.

Nå er det vel egentlig på tide å finne senga, må bare henge opp bunadsskjortene våre først. De ble nettopp ferdige i vaskemaskina nå.
Veldig greit å ha dem klare til helgen allerede nå syns jeg.
Alt som er gjort er unnagjort!
Dessuten tror jeg dagene fremover muligens blir litt i overkant aktive, med kakebaking og alt som hører med når det skal være stor feiring i heimen.

Nattada!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar